2011-04-28 12:38
DYREKTOR MOPS W JELENIEJ GÓRZE
Zaprasza do składania ofert na stanowisko
opiekun Klubu Integracji Społecznej
w ramach umowy zlecenia przy realizacji zadania w projekcie systemowym „Postaw na siebie”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, psychologia, pedagogika, socjologia, doradztwo zawodowe,
-
biegła znajomość obsługi komputera i internetu.
-
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r., Nr 175, poz. 1362 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych w sprawie rodzinnego wywiadu środowiskowego i wzoru kontraktu socjalnego,
-
zdolności organizacyjne i koncepcyjne , w tym dobra organizacja pracy własnej i zespołowej,
-
doświadczenie w pracy w zespole,
-
samodzielność, odpowiedzialność,
-
kreatywność, rzetelność, komunikatywność,
-
mile widziana wiedza oraz doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych i organizacji pracy grup samopomocowych.
-
Zakres wykonywanych zadań:
-
przygotowywanie harmonogramów dotyczących zadań aktywnej integracji (kursy/ szkolenia/ warsztaty/ konsultacje indywidualne) oraz nadzór nad ich realizacją,
-
organizowanie pracy Klubu, w tym spotkań grup samopomocowych,
-
dbanie o rozwój Klubu (m.in. współpraca z partnerami, promocja idei samopomocy) oraz nadzór i monitorowanie jego działalności,
-
nadzór nad realizacją umów z firmami realizującymi zadania aktywnej integracji,
-
prowadzenie dokumentacji KIS i grup samopomocowych,
-
przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z wykonywanymi obowiązkami.
-
stała współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu.
-
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe kandydata oraz doświadczenie zawodowe,
-
aktualne CV,
-
list motywacyjny,
-
oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych/ tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
-
oświadczenie o stanie zdrowia.
Termin realizacji zadania: maj – grudzień 2011 r.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, al. Jana Pawła II 7 pok.101 /I piętro/ z dopiskiem: Oferta na stanowisko opiekun Klubu Integracji Społecznej, w terminie do dnia 09.05.2011 r.
MOPS w Jeleniej Górze zastrzega sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi oferentami, z którymi zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
POSTAW NA SIEBIE
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego